مواد غذایی با بیماری مزمن کلیه اجتناب شود
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مواد غذایی با بیماری مزمن کلیه اجتناب شودمواد غذایی با بیماری مزمن کلیه اجتناب شود

به عنوان بیمار به بیماری مزمن کلیه، شما باید بدانید که رژیم غذایی نقش مهمی در توسعه بیماری خود را ایفا می کند، پس از آن شما به نگرانی در مورد رژیم غذایی روزانه خود نیاز دارید. از آنجا که رژیم غذایی برنامه ریزی شده است که می تواند بار از کلیه را کاهش می دهد و محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده است. در مقاله زیر، ما در مورد مواد غذایی برای جلوگیری از مبتلا به بیماری مزمن کلیوی (CKD) صحبت کنید. شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم به صورت رایگان کمک مشورت کنید.

در اینجا پیشنهادات خود را برای رژیم غذایی CKD توسط دکتر در بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang ارائه شده است.

1. سال. مازاد بدتر از تورم و فشار خون بالا با بیماری مزمن کلیه می شود بنابراین شما نیاز به محدود کردن مصرف نمک و اجتناب از غذاهای پر سدیم.

2. پروتئین. شما نیاز به محدود کردن مصرف پروتئین و مقدار کافی از پروتئین با کیفیت بالا در رژیم غذایی روزانه خود را. این می تواند کمک به کاهش ضایعات و کاهش بار کلیه است.

3. پتاسیم. غذاهای غنی نیز باید اجتناب شود، زیرا مصرف پتاسیم بیش از حد می تواند بار کلیوی افزایش دهد و باعث پتاسیم بالا در خون، و می تواند به برخی از عوارض جانبی جدی منجر شود، از جمله ضربان نامنظم قلب، نارسایی قلبی، گرفتگی عضلانی و یا حتی مرگ ناگهانی.

4. فسفر است. غذاهای سرشار از فسفر باید اجتناب شود زیرا سطح بالایی از فسفر در خون می تواند به غلظت کم کلسیم منجر شود و باعث مشکلات استخوانی.

5. مایعات. اگر شما ادم شدید و یا فشار خون بالا در بیماری مزمن کلیه، برای جلوگیری از مصرف مایعات بیش از حد لازم است. و مقدار مایع که ممکن است باید در مورد خود شما بستگی دارد.

بالا برخی از مواد غذایی برای جلوگیری برای شما به بیماری مزمن کلیه. از آنجا که بیماری مزمن کلیه بیماری کلیوی پیشرونده است، به عنوان شرط بیماری خاص نیز ممکن است متفاوت از مورد به مورد باشد، به یک رژیم غذایی برنامه ریزی شده بستگی به مورد خود شما لازم است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان یا بیماری مزمن کلیه شیوه زندگی سالم، شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا شما می توانید پیام زیر را ترک.





:: برچسب‌ها: عملکرد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: